Sunday, September 23, 2007

[prince on the bus]



- δεν χτυπάμε εισιτήριο σήμερα, δεν χρειάζεται

μου το είχαν πει προ ολίγου κι εμένα μόλις ανέβηκα στο τρόλλεϋ, το επαναλάμβανα τώρα κι εγώ στον 23χρονο με το μακρύ μαλλί χωρισμένο στη μέση και τη μωβ μακρυμάνικη μπλούζα με τον ολόλευκο γιακά - έβγαλε το ένα ακουστικό:

- ορίστε;
- είναι δωρεάν τα μέσα μαζικής συγκοινωνίας σήμερα
- όλα;! καλό αυτό!
- ναι, κανονικά όλη η εβδομάδα ήταν αφιερωμένη στην μαζική συγκοινωνία -

συνέχισα αλλά είχε ήδη γυρίσει στη μουσική του. όχι αγενώς, απλώς ανέγγιχτος

στο στήθος του κεντημένο 'my heart will go on / waiting for you'. καταπρόσωπο μπρος μου το ψυχρό αεράκι απ' τ' ανοιχτό παράθυρο τού ανέμιζε τα καστανά μαλλιά - κάθε τόσο εκείνος τα ξανάσιαζε με μιά ήρεμη κίνηση γυρίζοντας στο πλάι προς το παράθυρο. αναγεννησιακός πρίγκηπας με περίπλοκο χαμηλοκάβαλο τζην. κατέβηκε στη στάση του μετρό και σταύρωσε τα χέρια περιμένοντας καθώς βράδιαζε

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

με το συμπάθειο, πολύ ενδιαφέρον μπλογκ, αλλά τα links που παρατίθενται δεξιά και ο συγκεκριμένος συνδυασμός χρωμάτων βγάζει μάτια.

24 September, 2007 21:46  
Blogger sensualmonk said...

[ας βγαίνει και τίποτα πού και πού - όλα στη θέση τους πιά; ;-)]

ευχαριστώ

24 September, 2007 21:53  
Anonymous Anonymous said...

πολύ όμορφη στιγμή...τους βλέπω κι εγώ πότε πότε αυτούς τους αναγεννησιακούς πρίγκιπες και πριγκίπισσες...Καλημέρα! (Eva Eksarhou)

25 September, 2007 09:05  
Anonymous Nicolas Ford said...

Very creattive post

10 June, 2022 05:16  

Post a Comment

<< Home