Wednesday, January 25, 2006

είναι ο χιονιάς ερωτικός;


ή κάνουν αστεράκια τα μάτια μου;

δεν είμαι βέβαιος τι φταίει που μου γεννήθηκε αίφνης η σκέψη αυτή μέσα στο τρόλλεϋ: δυο παιδιά που φορούσαν τα μύρια όσα τό 'να πάνω στ' άλλο [και ωραιότατα σκουφιά, βεβαίως!] κι ο ένας φύσαγε τις -ήδη λυωμένες- νιφάδες απ΄την πλάτη του άλλου τρυφερά, η μαύρη γυναίκα που χαμογελούσε -ίσως και να πρωτόβλεπε χιόνι- μες στα πολύχρωμα κασκόλ της, η κουκουλωμένη γυναίκα απέναντι με πρόσωπο περσικής μικρογραφίας - όλοι μου φάνηκαν πολύ ερωτικοί [εντάξει έχω ακουστά και για τον beholder]. ίσως να είναι τα σκουφιά τα καπέλα τα φουλάρια τα κασκόλ που καδράρουν τα κοκκινισμένα πρόσωπα τονίζοντας τα μάτια [το σημείο g του ερωτισμού]

6 Comments:

Blogger alximist said...

νομίζω ότι φταεί η δική σου θετική όψη της στιγμής, ανοιχτή για να δει τον ερωτισμό που υπάρχει συνεχώς ολόγυρά μας...Κράτα την ενέργεια σου ψηλά συνέχεια και θα δεις ότι έχω δίκιο...:)

25 January, 2006 13:19  
Blogger sensualmonk said...

alximisti: ναι, θα φροτνίσω την ροή του τσί μου ;-)

heimkurst: περιμένω την συνέχεια του -επτανησιακής σχολής- [κρυπτο]δίστιχου :-)

25 January, 2006 15:30  
Blogger sensualmonk said...

στο φως λοιπόν!

"τετράστιχος
άστιχος
λάστιχος"

- ωραίο το τερτσέττο σας, αλλά δύσκολη τη βλέπω τη συνέχεια [ούτε ο λόρδος βύρων δεν θα αποτολμούσε τέτοια στιχοπλεκτική αποκοτιά!]

25 January, 2006 16:11  
Blogger sensualmonk said...

εύγε εύγε εύγε νέος! [ναι ξέρω αλλά μού 'μεινε ;-)]

να τρίψω πετρέλαιο πάνω στην καύλα μου; άουτς! ούτε στον εχθρό μου!

φιρί φιρί το πας να σου βάλω κι άλλο χόουμγουερκ:

"λιθοβολήσετε
ξεφτιλίσετε"

"κακία καμμία
δημοσία
πολλά φιλία [sic]"

GRAND merci! :-))

25 January, 2006 18:15  
Blogger sensualmonk said...

έσκασε το σκασμένο
σίνθιζ ρουλ οκέυ
bmgdrk

25 January, 2006 20:39  
Blogger amvro said...

κι αν δεν είναι το χιόνι μοναχέ μου...
αχ τι μου θυμίζεις, μόλις γύρισα απο τα υπερβόρεια.

25 January, 2006 20:48  

Post a Comment

<< Home