Wednesday, June 13, 2007

[τόνωση ή εκτόνωση;]

η θλιβερή και εξοργιστική ιστορία της αμαλίας καλυβίνου και η απολίτιστη αντίδραση στο έργο της εύας στεφανή ξεσήκωσαν σωρεία ηλεκτρονικών τε και εντύπων διαμαρτυριών, μάζεψαν υπογραφές, ακούστηκαν –χάρη και στα μπλογκς– όσο λίγες ειδήσεις. ωστόσο διερωτώμαι μήπως ο ντόρος και η 'κινητοποίηση' δεν καταλήγουν –δεν έχουν ήδη καταλήξει– να είναι απλώς εκτόνωση. δίκαιη, με σημαντικότατες αφορμές, χρήσιμη ώς έναν βαθμό – αλλά εκτόνωση

κάτι μικρολεπτομέρειες με ανησυχούν. η αμ. καλυβίνου δημοσίευσε ονόματα χρηματιζόμενων –και άλλων– ιατρών. δεν υπάρχει καμμία έννομη διαδικασία μέσω της οποίας αυτοί να κληθούν να δώσουν εξηγήσεις [αν μη τι άλλο]; ως προς το επεισόδιο στην 'art athina', ο όρος 'λογοκρισία' νομίζω πως κινδυνεύει –βολικά για όλους– να μπερδέψει τα πράγματα. υπάρχουν δύο απαράδεκτοι νόμοι, βάσει των οποίων, μετά από μιά καταγγελία, η αστυνομία οφείλει να δράσει. δεν θα ήταν σκοπιμότερο να επικεντρωθούμε στην απαίτηση κατάργησης των νόμων αυτών, αντί να δηλώνουμε εναντίον μιάς ασαφούς 'λογοκρισίας'; από όσους διαμαρτύρονται, πόσοι, π.χ., συζήτησαν ή έγραψαν σε βουλευτές, ζητώντας τους να συζητηθούν αμφότερα τα θέματα στην βουλή;

όπως λέει κι ο φίλος μου ο μ., ποτέ άλλοτε στην πρόσφατη ιστορία η τροπή του συναισθήματος σε πολιτική πράξη δεν ήταν λιγότερο εύκολη. το βλέπουμε –και τα χρόνια περνούν πιά– και στην υπερχειλίζουσα, αλλ' ακόμα ασύνταχτη –δεν εννοώ 'ανένταχτη'– και συνεπώς εν πολλοίς πολιτικά αδρανή, ενέργεια των κινητοποιήσεων εναντίον της παγκοσμιοποίησης [για να μην μιλήσουμε για την ενεργό αδρανοποίησή τους μέσω της ήδη φουντωμένης εμπορευματοποίησής τους…]

τα γνωστά πολιτικά δόγματα, και τα ώς σήμερα προφανέστερα οχήματά τους, τα κόμματα, έχουν τόσο εκτεθεί, παγκοσμίως και σε όλο το φάσμα τους, ως ανειλικρινή και αποτυχημένα στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που η πλειονότητα θεωρεί σημαντικά, που δεν μπορούν πλέον να λειτουργήσουν ως αγωγοί λύσης των προβλημάτων αυτών. από την άλλη, δράσεις 'αυτοάμυνας' ή 'αυτοδικίας' [πρόχειρα: τα εξαιρετικά αυτοκόλλητα 'είμαι γάιδαρος – παρκάρω όπου θέλω' και η 'πολιτιστική κατάληψη' της κλειστής αγοράς της κυψέλης στην αθήνα] είναι αμφίβολο αν μπορούν –και αν είναι σκόπιμο– να αναληφθούν γιά 'μεγαλύτερης' κλίμακας ζητήματα

αν κανενός έχει πάρει τ' αυτί του καμμιά νέα θεωρητική επεξεργασία του θέματος και –ακόμα καλύτερα– πρόταση πρακτικής αντιμετώπισης, ας σφυρίξει

Labels:

3 Comments:

Anonymous loan me a dime said...

Δε θα σφυρίξω,μιας και πρόταση πρακτικής αντιμετώπισης δε μου βρίσκεται.Μια συνειδητή συλλογική κίνηση πολύ δύσκολα θα επιτυγχάνονταν,ακόμη δυσκολότερα θα δημιουργόνταν.Όμως,άραγε,υπήρξε ποτέ άκρως συνειδητοποιημένη συλλογικότητα,ή ήταν και θέμα timing(σε ιστορικο-κοινωνικό πλαίσιο)?Δηλαδή,μήπως πάντοτε κάθετί ξεκινούσε από δράσεις "αυτοάμυνας" και "αυτοδικίας" που έτυγχαν μεγάλης διάδρασης,μιας και το συναίσθηματα ήταν περισσότερο φλογερό?Πιθανότητα,εκεί να βρίσκεται το ζητούμενο.Στο αν η ένταση των παρόντων συναισθήματων μπορεί να ενεργοποιήσει ουσιαστικές πολιτικές πράξεις σήμερα.

13 June, 2007 18:33  
Blogger sensualmonk said...

[απ' το στόμα σου...]

13 June, 2007 19:47  
Blogger 好文 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

28 January, 2010 05:48  

Post a Comment

<< Home